Wat was het gezellig!

Vrijdag 8 november jl. hebben we de jaarlijkse vrijwilligers avond gehouden. Ongeveer 90 vrijwilligers waren afgekomen op de veel belovende aankondiging van een leuke Pub-Quiz.

De toegang tot de kantine was verlicht als een soort landingsbaan, door potjes met waxine lichtjes erin. De vrijwilligers werden via de rode loper ontvangen in de kantine. Bij binnenkomst werden alle vrijwilligers welkom geheten door het bestuur en werd ze een glaasje bubbels aangeboden. Jassen werden netjes opgehangen en vol verwachting stapte iedereen in de prachtig versierde feestzaal.

Onze organisator van de avond, The Vincent, stond iedereen op te wachten en deelde gelijk de groepen in. Wat volgde was een spannende avond met vele ingewikkelde, hilarische en gemene vragen. We werden van drankjes voorzien door Hidde en Dylan van de Tapperij. En de Tapperij verzorgde ook een zeer uitgebreid hapjesbuffet. De vrijwilligers werden echt in de watten gelegd.

En uiteindelijk was er ook een winnaar en een duidelijke verliezer. Maar daar ging het niet om, meedoen was belangrijker dan winnen! Iedereen was het er over eens, een super gezellige avond. Lekker eten, goed drinken en vooral veel gezellige mensen.

Als bestuur willen wij nogmaals alle vrijwilligers bedanken voor al hun inzet tijdens het hele jaar. En we hopen met deze avond iets van onze waardering naar jullie allen te laten zien.

Dank jullie wel!!!