Start voorbereiding Ruurlo 1 seizoen 2024 – 2025

Zondag 4 augustus is Ruurlo 1 gestart aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Onder leiding van onze nieuwe hoofdtrainer Martijn Prinsen hebben de spelers van Ruurlo 1 de 1e training afgewerkt. De aandacht ging uit naar het elkaar weer zien en op het veld aan elkaar gewend raken. Daarnaast kon op deze manier het lichaam weer geactiveerd worden na de vakanties. Een aantal spelers ontbraken nog vanwege vakantie.

Onder toeziend oog van de leiders Jurgen Verheijen, Bert Stegeman en debutant Ronnie Wopereis werkte de spelersgroep zich in het zweet op een zonnige zondagochtend. Esmee Wielinga als verzorgster en Matthijs Denneboom als grensrechter zijn komend seizoen ook weer van de partij.

Daarnaast is er een mooie uitbreiding in de staf. Voor komend seizoen hebben we Jan Ligtenberg bereid gevonden om Martijn te ondersteunen als assistent trainer voor Ruurlo 1. Jan zal deze functie uitvoeren naast zijn werkzaamheden als Hoofd Jeugdopleiding.

Wil je Ruurlo 1 volgen in de voorbereiding richting de start van de competitie? Dat kan op iedere dinsdag- en donderdagavond tijdens de training. Wil je ze in actie zien tijdens een wedstrijd? Zet dan de volgende wedstrijden in de agenda:

Quick toernooi (Pax Hengelo)
Vrijdag 23 augustus
19.00 uur: V.V. Vorden – Ruurlo 1

Zondag 25 augustus
13.30 uur: ZZC’20 – Ruurlo 1

Bekercompetitie
Zondag 1 september | 14.00 uur
Ruurlo 1 – De Hoven 1

Zondag 8 september | 14.00 uur
HC ’03 1 – Ruurlo 1

Zondag 15 september | 14.00 uur
Wolfersveen 1 – Ruurlo 1

De TC wenst Ruurlo 1 veel succes komend seizoen!