KNVB Scheidsrechterscursus

Lijkt het je leuk om eens een wedstrijd te fluiten? Of fluit je al, maar heb je nog geen cursus gedaan.

VV Ruurlo biedt jou graag een scheidsrechter cursus via de KNVB aan. Deze cursus bestaat uit 4 tot 5 avonden bij een voetbalvereniging in de regio.

Het gaat om de volgende cursus:
Verenigingsscheidsrechter:
Lijkt het je leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken om dat voor elkaar te krijgen, dan ben je de juiste persoon om scheidsrechter veldvoetbal te worden. Wij zorgen tijdens de verenigingsopleiding scheidsrechter veldvoetbal voor een praktijkgerichte opleiding, zodat je met voldoende ‘bagage’ aan de slag kunt bij 11 tegen 11 wedstrijden bij je club. Tijdens de opleiding oefen je op het veld met leiding te geven aan 22 spelers en het toepassen van de spelregels. Het zijn heel erg nuttige cursussen waarbij je heel veel leert over de regels en waar de cursusleiders van de KNVB altijd open staan voor vragen en tips omtrent het fluiten van een wedstrijd. Deze cursus bestaat uit 4 of 5 avonden en een aantal wedstrijden fluiten onder begeleiding van een ervaren scheidsrechter.
Lijkt het je leuk om deel te nemen aan een van de cursussen of wil je graag wat meer informatie?
Stuur een e-mail naar scheidsrechterzaken@vvruurlo.nl